Meekijken en -luisteren Meekijken en -luisteren
Dit zijn de links naar:
beeldverbinding (YouTube)
Kerkdienstgemist.nl.

Hartelijk welkom op de website van de Hervormde Gemeente te Hoogblokland!
Op onze website vindt u informatie over onze gemeente en krijgt u een indruk van de verschillende activiteiten die er plaatsvinden.
Onze gemeente behoort tot de classis Zuid-Holland Zuid van de Protestantse Kerk Nederland.

Collectes Collectes

U kunt uw gift(en) overmaken.
Bankrek.no. C
ollege van Kerkrentmeesters:
NL 82 RABO 0346 3102 10 t.n.v. Kerkvoogdij Herv. Gem. Hoogblokland
Bankrek.no. College van Diakenen:
NL 02 RABO 0346 3126 20 t.n.v. Diaconie Herv. Gem. Hoogblokland.
Ook kunt u uw gift overmaken via de app Givt
Hieronder vindt u de QR-code van deze app. De doeleinden worden tijdens de dienst genoemd. Helaas kunnen deze niet specifiek genoemd worden in de app van Givt en is het gewoon collecte 1 en collecte 2.

Gemeentenieuws / beveiligd deel website Gemeentenieuws / beveiligd deel website

Ons gemeentenieuws wordt gepubliceerd in kerkbode “De Zaaier”. Tekst hiervoor kan worden aangeleverd - voor maandag 18.00 uur - per e-mail: zaaier@hervormdhoogblokland.nl.

De Zaaier-berichtgeving wordt geplaatst in het gedeelte van de website waarvoor inloggegevens nodig zijn.
Inloggegevens (voor betrokken gemeenteleden) zijn aan te vragen per mail (bij de websitebeheerder).

Rommelmarkt op Marktplaats Rommelmarkt op Marktplaats
Zie Marktplaats voor het aanbod van de activiteiten- en rommelmarkt.

Facebook Facebook
Op initiatief van enkele leden is er op Facebook een pagina over de Hervormde gemeente Hoogblokland met informatie over de activiteiten die er in onze gemeente plaatsvinden.